• Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram
Athens Taxi Driver
>

ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

    • Στην συνέχεια αυτής της ενότητας θα έχετε απαντήσεις για τα πιο συνήθη ερωτήματα που αφορούν εσάς που ενδιαφέρεστε να μισθώσετε ταξί στην Αθήνα. Για κάθε επιπλέον απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μου.
    • Γιατί επιλέγω την ATHENS TAXI DRIVER ?
      Διαθέτω επίσημη άδεια λειτουργίας και ως οδηγός έχω ειδική άδεια οδήγησης ταξί που είναι πιστοποιημένη από το κράτος. Όχι πειρατικά οχήματα δίχως δίπλωμα, ασφαλιστική κάλυψη ή άγνωστοι αλλοδαποί οδηγοί.
      Εμπειρία, γνώση και επιδεξιότητα. Επαγγελματική βελτίωση μέσα από την πολυετή διάρκεια στις υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών.
      Συνέπεια και σωστός προγραμματισμός. Βρίσκομαι πάντα την κατάλληλη ώρα στο κατάλληλο σημείο.
      Επαγγελματισμός και πειθαρχία στις υποχρεώσεις μου έναντι των απαιτήσεων σας τηρώντας με ευλάβεια το χρονοδιάγραμμά σας.
      Αξιοπιστία και απόλυτη εμπιστοσύνη στο να τηρούνται όσα έχω υποσχεθεί χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητά μου. Διαχρονική σταθερότητα σε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου χωρίς καμία αλλοίωση με την πάροδο του χρόνου.
      Ασφάλεια στην οδήγηση, προστασία και αποφυγή κινδύνων με οχήματα υψηλών προδιαγραφών και έμπειρο επαγγελματία οδηγό.
      Επαγγελματική καταξίωση από επιβάτες και συνεργάτες που καταγράφονται μέσα από τις κριτικές τους.
    • Είναι εύκολο να βρω ταξί στο δρόμο της Αθήνας και πως γίνεται η χρέωση?
      Ταξί στην Αθήνα διαθέσιμο θα βρείτε κάποια στιγμή στο δρόμο αλλά δεν είμαι σίγουρος για το επίπεδο και την ποιότητα που θα έχετε. Η χρέωση είναι με το ταξίμετρο και το τιμολόγιο έχει οριστεί με απόφαση από το υπουργείο συγκοινωνιών.
    • Τι αφορά η τιμή που μου δώσατε για την διαδρομή που ενδιαφέρομαι?
      Οι διαδρομές και οι χρεώσεις που σας δίνω, αφορούν την προμίσθωση για τα δρομολόγια που ενδιαφέρεστε. Οι χρεώσεις έχουν υπολογιστεί βάσει  τα χιλιόμετρα, το χρόνο, την αναμονή, τα καύσιμα, κ.α.
    • Πως θα καταλάβω ότι είμαστε σύμφωνοι για την διαδρομή μου?
      Καμία διαδρομή δεν ισχύει αν εσείς δεν συμφωνείτε ή δεν είναι επιβεβαιωμένη από εμένα.
    • Μέχρι πότε θα πρέπει να σας ενημερώσω για την διαδρομή που ενδιαφέρομαι?
      Αν σκοπεύετε να με προμισθώσετε θα πρέπει να το κάνετε το δυνατόν νωρίτερα.
    • Αν είμαστε τρία άτομα θα πληρώσουμε έξτρα?
      Οι χρεώσεις είναι ανά διαδρομή ανά αυτοκίνητο και όχι ανά άτομο και δεν θα υπάρχουν έξτρα χρεώσεις όπως διόδια ή καύσιμα.
    • Έχω πολλές βαλίτσες, θα πληρώσω έξτρα?
      Δεν θα πληρώσετε έξτρα αρκεί βέβαια να χωρούν στο αυτοκίνητο. Ενημερώστε με για τις αποσκευές σας διότι αν είναι πολλές ίσως χρειαστείτε δύο αυτοκίνητα.
    • Θέλω να αλλάξω ημερομηνία της άφιξης και της ξενάγησής μου στην Αθήνα θα έχω έξτρα χρέωση?
      Αν θέλετε να τροποποιήσετε το πρόγραμμά σας δεν υπάρχει πρόβλημα, και καμία χρέωση, αρκεί να με ενημερώσετε εγκαίρως για τις νέες αλλαγές.
    • Θέλω να σας προμισθώσω για την μεταφορά μου από το λιμάνι του Πειραιά σε κάποιο ξενοδοχείο στην Αθήνα και την επομένη να πάμε στους Δελφούς. Πρέπει να σας δώσω προκαταβολή?
      Δεν χρειάζεται να με πληρώσετε προκαταβολικά. Θα το κάνετε αφού σας μεταφέρω στον προορισμό σας.
    • Στις τιμές περιλαμβάνεται και το φιλοδώρημα? Είναι υποχρεωτικό το φιλοδώρημα?
      Όχι δεν συμπεριλαμβάνεται το φιλοδώρημα και το φιλοδώρημα δεν είναι υποχρεωτικό. Αν το σέρβις είναι ικανοποιητικό και θέλετε να μου δώσετε φιλοδώρημα θα το δεχτώ με χαρά.
    • Εργάζεστε κάθε μέρα? Τι γίνετε αν δεν μπορείτε να εργαστείτε την ημέρα που σας χρειάζομαι?
      Είμαι διαθέσιμος όλο το 24ωρο, 365μέρες το χρόνο. Αν για κάποιο λόγο δεν μπορώ να εργαστώ δεν υπάρχει αμφιβολία πως στο ραντεβού μας θα στείλω τον στενό μου συνεργάτη.
    • Υπάρχει κάτι που δεν πρέπει να ξεχάσω πριν να ξεκινήσω το ταξίδι μου για την Ελλάδα?
      Για σας που σκοπεύετε να ταξιδέψετε μην ξεχάσετε διαβατήριο, εισιτήρια, χρήματα, κινητό τηλέφωνο καθώς και αντίγραφο της αλληλογραφίας μας.
    • Αν η πτήση έχει καθυστέρηση θα πρέπει να ανησυχώ μήπως ο οδηγός δεν είναι εκεί? Τι γίνεται αν χάσω την πτήση μου?
      Σε περίπτωση καθυστέρησης θα είμαι εκεί. Είμαι σε διαρκή ενημέρωση με το αεροδρόμιο και ξέρω πόσο χρόνο θα χρειαστεί να σας περιμένω. Όμως έχει παρατηρηθεί κάποιες φορές να μας δίνουν λάθος πληροφορίες για την νέα ώρα άφιξης. Θα είναι μεγάλη βοήθεια να με ενημερώσετε άμεσα με ένα τηλεφώνημα ή ηλεκτρονικό μήνυμα και να μου πείτε τα νέα στοιχεία της πτήσης ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ακύρωση ή απώλεια της πτήσης.
    • Σκεφτόμαστε να βγούμε για φαγητό σε κάποιο καλό εστιατόριο. Έχετε κάτι να μας προτείνετε?
      Αν χρειάζεστε την συμβουλή και την συμβουλή μου για τις κρατήσεις σας σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, εισιτήρια κ.ά. θα σάς παρέχω κάθε δυνατή βοήθεια.
    • Στο ταξί σας καπνίζετε?
      Δεν είμαι καπνιστής και δεν επιτρέπεται από τον Νόμο το κάπνισμα στο ταξί για κανέναν.
    • Το πρόγραμμα στους αρχαιολογικούς χώρους είναι για όλους το ίδιο ή μπορούμε να το αλλάξουμε? Θα μπορούμε να δούμε την θέα της Αθήνας από τον Λυκαβηττό?
      Οι απαιτήσεις των πελατών διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Το πρόγραμμα διαμορφώνεται ανάλογα και με τα δικά σας ενδιαφέροντα τόσο στο half day όσο και στο full day. Βεβαίως και μπορείτε να μου προτείνετε να συμπεριλάβουμε τα σημεία που ενδιαφέρεστε περισσότερο. Με την δική σας καθοδήγηση θα πετύχουμε τον στόχο.
ATHENS TAXI DRIVER
Φαιάκων 13, Π. Φάληρο
Τ.Κ 17563, Αττική-Ελλάδα
Τ: (+30) 6909444888
info@athens-taxi-driver.gr

Δευτέρα – Παρασκευή
09:00 – 21:00
Σάββατο
09:00 - 15:00
Κυριακή κλειστά
© 2013-2020 www.athens-taxi-driver.gr, all rights reserved - Κατασκευή ιστοσελίδων